Re: [LOCALE] Serbisk med to forskellige tegnsæt - hvad er sprogkoden?

In <sslug@sslug> "Lars B. Dybdahl" <sslug@sslug> writes:

>Hvis man har to oversættelsesfiler til serbisk - et med kyrilliske bogstaver
>og et med latinske bogstaver, og vil give brugeren adgang til begge - kan
>man så se forskel på disse ved hjælp af sprogkoder? Og i bekræftende fald,
>hvordan?

Er der ikke en eller anden tegnsæt-specifikation i filen ? "Charset
et-eller-andet", evt. som en del af en Content-Type specifikation?

Jeg ville forvente at de latinske bogstaver var et af iso-8859
tegnsættene, mens de kyriliske kunne være KOI-8R.

Henrik
--
Henrik Storner <sslug@sslug>