Re: Den Danske Ordbog (DDO) (fwd)

hmmm

---------- Forwarded message ----------
Date: Thu, 30 Oct 2003 15:42:53 +0100
From: Ebba Hjorth <sslug@sslug>
To: Hans Schou <sslug@sslug>
Subject: Re: Den Danske Ordbog (DDO)

Kære Hans Schou,
midt i glæden over at Den Danske Ordbogs første bind snart er på gaden,
må jeg skuffe dig med at du skal vente en rum tid endnu før den bliver
tilgængelig i elektronisk form. Den bevilling vi har haft, har været til
en trykt ordbog, og der foreligger ikke på nuværende tidspunkt
tidsplaner for en elektronisk version, men der arbejdes på at skaffe
midler til en sådan.
Venlig hilsen
Ebba Hjorth