Re: [LOCALE] Re: Den Danske Ordbog (DDO) (fwd)

On Thu, 30 Oct 2003 15:46:43 +0100 (CET)
Hans Schou <sslug@sslug> wrote:

>  Den bevilling vi har haft, har været til
> en trykt ordbog, og der foreligger ikke på nuværende tidspunkt
> tidsplaner for en elektronisk version, men der arbejdes på at skaffe
> midler til en sådan.
> Venlig hilsen
> Ebba Hjorth

Ha ha.

Der er åbenbart nogen andre, som har oppet sig og tænkt i OpenKnowledge
baner! Hurra:

http://www.dendanskenetordbog.dk/netdob/index.html

--
-- sslug@sslug
-- Open Source works for me, I work for Open Source