Re: [LOCALE] Spørgsmål til korrekturlæsning af DSDO

Janus Sandsgaard skrev:

> Så er jeg endelig fået genoptaget korrekturlæsning på
> DSDO. Og har lige et spørgsmål:
>
> Hvad stiller jeg op med en ord som
> "realitetsforhandlingens". Skal jeg bare godkende, eller
> skal jeg gøre noget særligt ift. s-endelsen?

Det er nok at du bare godkender det, men derudover kan du
også:

 a) Tilføje et »ROOT«-felt med grundformen af ordet;
    »realitetsforhandling«.

 b) Tilføje et »COMPOSITE-WORD«-felt med et lighedstegn
    indsat hvor ordet er sammensat;
    »realitets=forhandlingens«.

 :
 :

Jacob
--
»Verbing weirds language.«                         -- Calvin