Re: [LOCALE] Spørgsmål til korrekturlæsning af DSDO

> Det er nok at du bare godkender det, men derudover kan du
> også:
>
>  a) Tilføje et »ROOT«-felt med grundformen af ordet;
>     »realitetsforhandling«.
>
>  b) Tilføje et »COMPOSITE-WORD«-felt med et lighedstegn
>     indsat hvor ordet er sammensat;
>     »realitets=forhandlingens«.

>  :
>  :

Og den nemme måde at gøre a+b+c+(nogle af prikkerne) er at installere
dte (http://www.sslug.dk/~grove/dte/) og rette WORD-feltet til
're~a~li~tets=for~hand~lin~g#som bil'.

.Henrik (der undrer sig lidt over at Jacob ikke nævnte det)

--
Den største fordel ved Windows er den gode understøttelse af
Windows-programmer.