Re: [LOCALE] Spørgsmål til korrekturlæsning af DSDO

Henrik Christian Grove wrote:

Og den nemme måde at gøre a+b+c+(nogle af prikkerne) er at installere
dte (http://www.sslug.dk/~grove/dte/) og rette WORD-feltet til
're~a~li~tets=for~hand~lin~g#som bil'.

Jeg har godt set det, og er sikker på at det er smart, hvad du har lavet. Dog kræver det lige at jeg sætter mig ind i brugen af værktøjet, og det står langt nede på min 2do liste lige nu, hvor jeg mest kan overskue at returnere nogle korrektur-mails, når der er kaffe-pause.

Janus