Re: [LOCALE] DSDO - Store/små bogstaver

Anders Bo Rasmussen skrev:

> Hvis man får linjerne:
>
> WORD: ANTON
> STATUS: ?
>
> bør man vel tilbagesende:
>
> WORD: ANTON
> STATUS: -
>
> så andre ikke får ordet ANTON?

Rigtigt.  Jeg var åbenbart ikke præcis nok.  Med »rette«
mente jeg »sætte i 'CORRECTION'-feltet«.  Altså at når man
får:

WORD: ANTON
STATUS: ?

bør man tilbagesende:

WORD: ANTON
STATUS: -
CORRECTION: Anton

Det vil have den positive bivirkning at »Anton« bliver føjet
til listen med ord vi skal læse korrektur på (hvis det ikke
allerede er der).

Jacob
--
»Historien bliver skrevet af vinderne,