Re: [LOCALE] DSDO - Store/små bogstaver

I sslug.locale, skrev Jacob Sparre Andersen:

>  Ja.  Det vil kræve at jeg laver det system der pakker
>  ordlisterne lidt om, men jeg vil prøve at se om jeg ikke kan
>  få det til at fungere nogenlunde smertefrit.

Det er vigtigere for brugere af OpenOffice at ordlisten er omfattende
end at den er 100% korrekt, da OpenOffice ellers ofte vil opfordre til
det dele ord der ikke skulle deles, hvis begge delkomponenter er valide
ord i ordlisten (+andre gæt).

En markant mindre ordliste end den der er i øjeblikket vil gøre den næsten
ubrugelig til OOo. Så for OOo bruger, vil det også være godt at have den
"gamle serie" samtidigt.

Jesper
... der er blevet medlem af Free Software Foundation i denne uge:
https://www.fsf.org/associate/join/am_join_form1