Re: [LOCALE] DSDO - Store/små bogstaver

Jesper Krogh skrev:

> Det er vigtigere for brugere af OpenOffice at ordlisten er
> omfattende end at den er 100% korrekt, da OpenOffice
> ellers ofte vil opfordre til det dele ord der ikke skulle
> deles, hvis begge delkomponenter er valide ord i ordlisten
> (+andre gæt).

Gælder det også med den nuværende opsætning af ordlisten til
OOo?  Den burde være rimeligt tolerant overfor sammensatte
ord.  Du kan finde en prøveudgave af den mere begrænsede
ordliste pakket til OOo på
<http://tyge.sslug.dk/%7Esparre/ooodi-da-1.6.0test-da_DK.zip>.

Hvis OOo fortsat har (alvorlige) problemer med sammensatte
ord, så kan jeg godt se på at pakke en speciel udgave af
ordlisten der tager hensyn til det.

> En markant mindre ordliste end den der er i øjeblikket vil
> gøre den næsten ubrugelig til OOo. Så for OOo bruger, vil
> det også være godt at have den "gamle serie" samtidigt.

O.k.  Men vil du gøre mig en tjeneste og verificere at din
analyse er korrekt?

Jacob
--
Harddiske er binære enheder: Enten er de nye, eller også er de fyldt op.