Re: [TEKNIK] Re: Problemer med bogstaver efter opdatering af samba

[ XFUT sslug.locale ]

Finn Johannessen skrev:

[ følg venlig god citatskik, hvis du ikke vil i min »kill file« ]

> Løsningen med SUPPORTED="dk_DK.ISO-8859-1:dk_DK:dk"
> Har ikke afhjulpet problemet.....
> Jeg ser virkelig frem til at en anden måske kan fremkomme med en brugbar
> løsning.....

Virker det ikke med nye filer, eller virker det ikke med filer der
allerede ligger på systemet?

Er du klar over at i Unix er filnavne _ikke_ bogstaver, men bare
sekvenser af bytes?  (hvor 0 og 47 dog ikke er tilladte)

Jacob
--
Stavekontrol i Pine:

http://cvs.linuxbog.dk/unix/bog/unix-post-pine#stavekontrol-med-pine

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-10-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]