Herlev Bibliotek

Jeg var nede og snakke med Herlev Bibliotek, men de var temmelig pas på
ideen med en linux maskine. De synes vist de havde problemer nok med de
win98 maskiner som de havde sat op, og det kan man vel ikke bebrejde dem.

Anyway, jeg har pusset Per på sagen, og det kan være han har mere held med
at råbe dem op!?

Er der nogen som har snakket med hovedbiblioteket i københavn? Det kunne
være godt at høre om deres linuxerfaringer før vi presser alt for meget på.

Jeg har desuden snakket med Per om at jeg må se at teste amagerbanken med
de nyeste NS/mozilla, men det er så som så med tiden, familien kræver sit
:-)

Jeg kigger også lidt på w3c validator, det er vist ganske høflig perl.

Hva' laver I andre?

Sune