Re: [LOKALT] Herlev Bibliotek

Poul-Erik Andreasen wrote:
> hvilket har nøvendigjort brugen at threads. Men da det er Ada der
> arbejdes i er det jo
> ikke noget problem:-)
ADA nig her og der ;-)

Jeg har opdateret mine sider lidt og der er den spæde start på status over
bank projektet. http://www.prl.dk/webbank.html
Der mangler endnu at komme de oplysninger på som jeg har indsamlet.
Jeg har kontaktet FB webbank fordi jeg mener at der er flere versioner af
BEC's løsning i omløb. Det skal der check på.

Det er nødvendigt at vide hvilken version vi arbejder på i de forskellige
banker.

Og jeg gider ikke at høre om at mine sider ikke validerer, det kommer de
til i løbet af kort tid.

HTML projektet : Jeg er i gang med min PHP og jeg har en fuldt fungerende
MySQL på plads, så lidt har jeg da nået.

Jeg arbejder lidt med en VPN løsning til Sune så han kan få en shell på den
ene af mine servere.

Mvh

Per R Laursen