Re: [LOKALT] Herlev Bibliotek

PRL wrote:

> ADA nig her og der ;-)

hæ,hæ i skal nok blive træt af det, men det var nu mest fordi det var
den
sidste rigtige feature. Nu mangler der nogen rettelser og lidt bugs hist
og her, men det skal nok tage sin tid alligevel, sådan er det.

> Jeg har opdateret mine sider lidt og der er den spæde start på status over
> bank projektet. http://www.prl.dk/webbank.html
> Der mangler endnu at komme de oplysninger på som jeg har indsamlet.
> Jeg har kontaktet FB webbank fordi jeg mener at der er flere versioner af
> BEC's løsning i omløb. Det skal der check på.
>
> Det er nødvendigt at vide hvilken version vi arbejder på i de forskellige
> banker.
>
> Og jeg gider ikke at høre om at mine sider ikke validerer, det kommer de
> til i løbet af kort tid.

Det gør mine sgu heller ikke,(jeg har i alt fald ikke tjekket det).
Lenge leve
dobbeltmoralen.

> HTML projektet : Jeg er i gang med min PHP og jeg har en fuldt fungerende
> MySQL på plads, så lidt har jeg da nået.

Fint nok.

--
-
Poul-Erik Andreasen