Re: [LOKALT] Herlev Bibliotek

PRL wrote:

> Herlev Bibliotek er helt usædvanligt sløve.
>
> Jeg har ikke fået så meget som et kvæk i respons fra dem.
>
> Hende der er ansvarlig er Inge Eliasson.
> Jeg har fundet hendes mail adresse og prøver at sende en mail til hende.
>
> Mvh

Jeg har nu heller ikke hørt noget fra Gladsaxe. Jeg tænker lidt om det
kan skyldes at deres arangement-planlægning er meget langsigtet, hvem
ved det kan være at de har styr på alle aramgementer indtil jul. Bare
fordi vi er vandt til at kunne rive et arangement på benene på en uges
tid er det jo ikke sikkert at de lige så hurtige. Det skal sikkert et
par gange ind og ud af deverse udvalg.

--
-
Poul-Erik Andreasen