Re: [LOKALT] Tak for et fedt møde i Roskilde

Monday, January 20, 2003, 22:05:24, Morten wrote:

MT> Det var rigtigt hyggeligt...
Det var det da :-)

MT> Glæder mig til at vi får lavet nogle projekter.
MT> Mandag bliver det bare lidt hygge. Tidspunktet må vi lige finde ud af,
MT> jeg ved ikke lige hvornår det skal være. Vi var nogle stykker som talte om
MT> at mødes før kl. 7, således at vi kunne få aftenen der hjemme.
Både Christian Sonne og jeg kommer fra Amager/København, så lidt
tidligere ville passe mig fint..

MT> Måske skulle vi få lavet os en reklame-signatur for vores hyggemøder?
Lyder som en god ide :-)

MT> Morten Therkildsen
MT> - Ham i den organge trøje...

Jeg har også lige hurtigt fundet et par forums:
    phpbb           http://www.phpbb.com/
    Phorum          http://phorum.org/
    YaBB SE         http://sourceforge.net/projects/yabbse/
    YaBB            http://sourceforge.net/projects/yabb/
    WWW Forum       http://sourceforge.net/projects/wwwforum/
    XForum          http://sourceforge.net/projects/xforum/

Hvis der er nogen som har andre forslag, så smid lige en mail :-)

--
Best regards,
 Kasper (ham med Simpsons-trøjen)                       mailto:sslug@sslug