Re: [LOKALT] Tak for et fedt møde i Roskilde

Den Mon, 20 Jan 2003 22:20:16 +0100, skrev Kasper Kristoffersen:

> Det var det da :-)

> det bare lidt hygge. Tidspunktet må vi lige finde ud af, MT> jeg ved ikke
> lige hvornår det skal være. Vi var nogle stykker som talte om MT> at
> mødes før kl. 7, således at vi kunne få aftenen der hjemme. Både
> Christian Sonne og jeg kommer fra Amager/København, så lidt tidligere
> ville passe mig fint..

Puha.. lang køretur.
Nu kan jeg desværre ikke huske lige hvem I to er (mgl. billedarkiv?)

Kurt, som er mødeansvarlig for mødet på mandag, sagde at han godt kunne
komme tidligere. (16-17 tiden???)

> hyggemøder? Lyder som en god ide :-)

> Jeg har også lige hurtigt fundet et par forums:
>     phpbb           http://www.phpbb.com/ Phorum
>     http://phorum.org/
>     YaBB SE         http://sourceforge.net/projects/yabbse/ YaBB
>      http://sourceforge.net/projects/yabb/ WWW Forum
>     http://sourceforge.net/projects/wwwforum/ XForum
>     http://sourceforge.net/projects/xforum/
>
> Hvis der er nogen som har andre forslag, så smid lige en mail :-)

Øh.. nu kommer der ikke lige nogen mail, men et link:
http://www.scriptdex.com/dex/php_discussion_boards.shtml

- her ser IBforum meget fint ud (der er også en kalender), med mulighed
for at uploade filer (vist ikke mulig i demoversionen, men det kan lade
sig gøre - så det i supportforumet).

Desuden skriver de at IBforum skulle være sikkert, men det har jeg ingen
anelse om (selvom jeg har noget forstand på PHP)

Morten Therkildsen