Re: [LOKALT] Tak for et fedt møde i Roskilde

Den Mon, 20 Jan 2003 23:36:52 +0100, skrev Kim Schulz:

> [snip]}
>>

> var desværre ikke til mødet så jeg ved ikke hvad i snakkede om :o)

Der er ikke besluttet hvilken server det skal køre på, men vi så helst at
det kunne køre på en sslug-server. PHP-version?
Derfor er sikkerhed et vigtigt element.

Vi håber på at 3-mandsgruppen (med Frank Damgaard) kan præsentere en
forumløsning mandag den 3. februar.

Morten Therkildsen