Re: [LOKALT] Tak for et fedt møde i Roskilde

[snip]
> kunne man ikke lave et webforum aktigt interface som hentede fra
> sslug.lokalt og som kunne sende dertil?
>
> bare en tanke :)

Det kan man sagtens :o) Jeg har selv et sådanne system sat op så jeg kan
checke lidt news når jeg er på farten.
http://www.schulz.dk/news

for at se dets funktionalitet bedst muligt, så se på sslug.vi gruppen
(novice og teknik gruppen har lidt for mange indlæg til at det kører
hurtigt nok når ikke newsserver og side er på samme maskine).