Re: [LOKALT] Tak for et fedt møde i Roskild e

>Den Tue, 21 Jan 2003 01:11:10 +0100, skrev Søren Korsholm Poulsen:
> skulle jeg endelig snuppe en debian-cd med eller hvordan ?

Du kan godt tage den med, men jeg vil måske ikke lige kaste mig over CD'en
før jeg får set lidt på distributionen. Nu kender jeg min mandrake og
udemærket tilfreds.
Så jeg må lige overveje fordele og ulemper.

Men jeg kunne godt tænke mig at vi kiggede lidt nærmere på blackbox (ser
på bbconf til mandrake).

Der er sikkert også andre ting vi kan finde på. Netværksspil (he.. har
aldrig prøvet på linux..)

> Søren
> (- ham med det lange hår ;)

Morten Therkildsen