Re: [LOKALT] Tak for et fedt møde i Roskilde

On 22-01-03 02:36 Frank Damgaard wrote:
>Så vidt jeg forstod på mødet, så er der behov for mere "gruppe"
>arbejde/snak på fysiske møder, samt noget der mere virker som
>en opslagstavle bla. til hjælp for at mindre grupper kan mødes lokalt.
>
>Her er mail/news ikke helt så egnet som f.eks. et webforum,
>evt. senere kombineret men noget wiki.
>
>I et webforum kan man også sidenhen redigere sine egne indlæg,
>og derved kan en tråd  anvendes som opslagstavle,
>f.eks.
>  "Viby gruppemøde"
>  "Borup firewallgrupe"
>   osv.
> [...]

jeg kan nu ikke se så meget forskel på et nntp web interface og et
webforum
med mail integration. forskellen  er vel blot at den ene behøver en news
server
og den anden behøver en mailserver.
se f.eks. mit sidste skudt på stammen (fik lige nogle timer fri her i
aften):
http://www.schulz.dk/nntpweb/

Her kan man poste til via mail, news og web, da det er en front til sslugs
funktioner.
Denne besked er f.eks. sendt fra dette :o)