Re: [LOKALT] Mødetidspunkt mandag 27/1 i Roskilde?

Kurt Frederiksen wrote:

> Hej rødder
>
> Jeg har talt med den lokale ansvarlige og vi kan tage lokaler fra
> omkring 15 - 15.30 og frem til kl. 21. som jeg har forstået det.
>
> Det er lidt uklart om der fremover er netadgang fra 116, men det må vi
> jo prøve at se på.
>
> Hvis der ikke er stik nok, burde vi kunne koble en hub på og så selv
> fordel fra den.
>
> Selv kan jeg ikke komme frem før tidligst kl. 17.
>
> Hvad er stemningen omkring mødetidspunkt?
>
> 16? 17? 18? andet?

Jeg kan nok ikke være der så tidligt.... Måske 18, men så får jeg næppe
spist - da vi jo så ikke starter på Vagabondos :-)

Det skal ikke hindre andre - bare I ikke lægger hvert eneste møde så
tidligt.

/Preben
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe