Re: [LOKALT] Mødetidspunkt mandag 27/1 i Roskilde?

On Wed, 22 Jan 2003 16:50:54 +0100, Preben Bille Brahe <sslug@sslug>
wrote:

>Jeg kan nok ikke være der så tidligt.... Måske 18, men så får jeg næppe
>spist - da vi jo så ikke starter på Vagabondos :-)
>
>Det skal ikke hindre andre - bare I ikke lægger hvert eneste møde så
>tidligt.

Jeg kan godt se dit problem. Jeg har faktisk den samme
problemstilling. Begrundelsen for at starte tidligere er at vi ikke
kan slutte senere og 2 timer er for lidt hvis man skal slæbe maskiner
med og nå at arbejde lidt seriøst med et problem.

Løsningen er måske at finde et spisested der bringer ud, eller hvor vi
kan bestille "hente det ud af huset" og så et par stykker samler penge
ind og henter maden og så kombinere møde med spisning.

Jeg ved bare ikke hvad skolen siger til spisning i klasselokalerne og
det efterfølgende papbjerg. En enkelt gang gik jo nok, men hvis det
bliver hver mandag er vi nok nød til i de mindste at finde en måde at
komme af med papbjerget på.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiken