Re: [LOKALT] Mødetidspunkt mandag 27/1 i Roskilde.

Den Thu, 23 Jan 2003 17:16:57 +0100, skrev E. Sjørlund:

> "Kurt Frederiksen" <sslug@sslug> wrote in message

Passer fint.

> Er det kun forum/wiki der skal snakkes om, eller er dette det første af
> en række møder hvor hvad som helst kan ske?

Som Rune Z. sagde ved mødet, så håber vi på, at 3-mandsgruppen (eller dele
heraf) mandag den 3. februar kan præsentere et "udkast" til vort nye
forum. Forhåbenlig kan vi også få talt mere konkret om de forskellige
projekter denne dag - altså den 3. februar.

Derfor forestiller jeg mig, at vi på mandag (27.1.03), har en af de dage, hvor der
kan se hvad som helst.

Er det ikke en korrekt opfattelse?

Mvh.
Morten Therkildsen