Re: [LOKALT] Tak for et fedt møde i Roskilde

On Thu, Jan 23, 2003 at 19:53:30 +0100, Rune Zimmermann wrote:

> [...]

suk, så kan jeg vist starte forfra ;(
(phpbb var anbefalet da phorum havde sikkerhedsproblemer)

> Denne her er lige blevet anbefalet på sslug-teknik:
> http://fud.prohost.org/features.php
>
> Den ser faktisk ganske interessant ud.

Så må vi håbe at den heller ikke har sikkerhedsproblem.

Jeg tror jeg selv vil til at grave de "sikkerhedsproblemer" frem
for at se hvad de går ud på.

--
mvh Frank Damgaard  |