Re: [LOKALT] Lidt at lege med

On Sat, Jan 25, 2003 at 02:05:57 +0100, E. Sjørlund wrote:
> Som lidt at eksperimentere med har jeg fået sat et forum op på adressen:
> http://forum.arianeskema.dk
> Vælg "Roskilde legeforum"

du kunne lige skrive at det er Phorum, den kender jeg :)
men der er dem der siger at den har et dårligt sikkerhedsmæssigt ry ;(

Jeg kan dog godt lide at Phorum kan sættes til "thread view",
selvom jeg ikke mener at der er behov for dette, da
forumet ikke er tænkt til at konkurrere med email/newslisterne.
Desuden er den relativ simpel at overskue uden al mulig forvirrende
grafik.

Men jeg er ved at sammenligne sikkerhed på de andre kandidater
 http://www.phpbb.com/ og http://fud.prohost.org/features.php

--
mvh Frank Damgaard  |