Re: [LOKALT] Lidt at lege med

On Sun, Jan 26, 2003 at 01:23:04 +0100, Morten Therkildsen wrote:

> Var lige inde og kigge - kender godt Phorum. Ser okay ud, men jeg vil vente med at beskrive
> projekter/tilmelde mig indtil vi har fundet en varig løsning.

Jeg må sige at Phorum er den bedste at anvende når man sidder via
ISDN eller modem.

phpbb2  og fud er lidt "tunge", måske fordi de er for poppede med
ekstra ikoner og grafik.
(testet på 300MHz + Mozilla og ISDN 1 kanal med kompression)

En løsning bør ikke blive for "tung" for nye brugere med modem
og måske en lidt langsommere PC.

PS.
det er ikke alle der har ADSL/bredbånd.... ;-(

--
mvh Frank Damgaard  |