Re: [LOKALT] Lidt at lege med

"Frank Damgaard" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

> Jeg må sige at Phorum er den bedste at anvende når man sidder via
> ISDN eller modem.
>
> phpbb2  og fud er lidt "tunge", måske fordi de er for poppede med
> ekstra ikoner og grafik.
> (testet på 300MHz + Mozilla og ISDN 1 kanal med kompression)
>
> En løsning bør ikke blive for "tung" for nye brugere med modem
> og måske en lidt langsommere PC.
>

> PS.
> det er ikke alle der har ADSL/bredbånd.... ;-(
Hvordan ser det ud med den docbook jeg har lagt ud på
http://fud.arianeskema.dk
Der er mange muligheder for at indlejre billeder og vedhæfte filer, men
jeg er ikke helt klar over, om du får tvunget de vedhæftede med over,
når et emne læses, eller om de skal hentes for sig selv.

Når det kommer til brugervenlighed i både installation, opsætning og
anvendelse har jeg klart FUDforum2 øverst på listen.
FUD klarer både egne koder og std. HTML, og de hjælper meget mere under
redigeringen end de andre to.

Hvordan ser det ud anden gang du kommer ind. Ligger der ikke en hel del
af grafikken i din egen cache allerede?