Re: [LOKALT] Lidt at lege med

On Sun, Jan 26, 2003 at 11:49:35 +0100, E. Sjørlund wrote:

> Hvordan ser det ud med den docbook jeg har lagt ud på
> http://fud.arianeskema.dk
> Der er mange muligheder for at indlejre billeder og vedhæfte filer, men
> jeg er ikke helt klar over, om du får tvunget de vedhæftede med over,
> når et emne læses, eller om de skal hentes for sig selv.

jo, men så laver man det jo bevidst "tungere".
man kan jo også blot lave attachments som ikke vises i phorum.
(op til den der laver brevet)
Det der er interresant er når man har 20-30 emner og breve
der skal hentes. Nogle forum laver for meget kode til dette.

> Når det kommer til brugervenlighed i både installation, opsætning og
> anvendelse har jeg klart FUDforum2 øverst på listen.
> FUD klarer både egne koder og std. HTML, og de hjælper meget mere under
> redigeringen end de andre to.
>
> Hvordan ser det ud anden gang du kommer ind. Ligger der ikke en hel del
> af grafikken i din egen cache allerede?

Nu er den side med den store PNG'en ikke så god, bedst er mange mindre
"tekst"-postings. Til en vis grad hjælper cache, men problemet
er hvis siden bliver for tung med mange elementer.

Vi skal også prøve lynx og w3m, dvs. at man kan læse (virker så vidt
jeg kan teste på alle tre) og også poste (har jeg ikke prøvet).

--
mvh Frank Damgaard  |