Re: [LOKALT] Lidt at lege med

"Frank Damgaard" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

> jo, men så laver man det jo bevidst "tungere".
> man kan jo også blot lave attachments som ikke vises i phorum.
> (op til den der laver brevet)
> Det der er interresant er når man har 20-30 emner og breve
> der skal hentes. Nogle forum laver for meget kode til dette.

Mener du at de bliver for sløve at læse eller at de trækker for meget på
serveren?

> Nu er den side med den store PNG'en ikke så god, bedst er mange mindre
> "tekst"-postings. Til en vis grad hjælper cache, men problemet
> er hvis siden bliver for tung med mange elementer.

Det ville jeg normalt heller ikke finde på. Men hvad med den med
dump1.png. Bliver det på serveren, eller får du det automatisk ned? Det
er lidt svært at se for mig, da jeg jo kører ret lokalt.

> Vi skal også prøve lynx og w3m, dvs. at man kan læse (virker så vidt
> jeg kan teste på alle tre) og også poste (har jeg ikke prøvet).

Du skal være velkommen til at poste et indlæg
Phorum sender en mail til mig hver gang der sker en ændring, men det har
jeg ikke fået sat FUD op til (endnu).

Selv om det ser sjovt ud, er jeg ikke sikker på, at løsningen er bedre
end inn + en hjemmeside og cvs. Lettere for en nybegynder at gå til, men
langsommere i daglig brug.