Re: [LOKALT] Lidt at lege med

On Sun, Jan 26, 2003 at 13:03:13 +0100, E. Sjørlund wrote:

> Mener du at de bliver for sløve at læse eller at de trækker for meget på
> serveren?

At læse hos brugeren. Serveren burde kunne trække det.

Mange laver i dag hjemmesider og design med ADSL, og tænker
ikke på os stakkels modem brugere ;(

Derudover kan det kodes så uheldigt som computerworlds debatforum
som specielt i mozilla er langsom ved lange tråde.
(og et non-opensource forum som Discuss er også lidt sløv hvis
 der bliver for mange indlæg/subjects - http://www.discusware.com/ )

> Det ville jeg normalt heller ikke finde på. Men hvad med den med
> dump1.png. Bliver det på serveren, eller får du det automatisk ned? Det
> er lidt svært at se for mig, da jeg jo kører ret lokalt.

jeg får den downloadet og må pænt vente til det hele er klar ;(

> Du skal være velkommen til at poste et indlæg
> Phorum sender en mail til mig hver gang der sker en ændring, men det har
> jeg ikke fået sat FUD op til (endnu).
>
> Selv om det ser sjovt ud, er jeg ikke sikker på, at løsningen er bedre
> end inn + en hjemmeside og cvs. Lettere for en nybegynder at gå til, men
> langsommere i daglig brug.

Løsningen skal klare at kunne lave "opslagstavle, FAQ, HOWTO'S mv"
det kan inn + tilbehør ikke.

Se f.eks. FAQ's på http://www.saxtv.dk/forumDk/messages/14/14.html?1041853707
det kan et forum også anvendes til.

--