Re: [LOKALT] Et navn?

On Mon, Jan 27, 2003 at 10:03:08 +0100, Rune Zimmermann wrote:

> Jeg synes egentligt det kunne være fedt hvis man kunne rumme så mange som
> muligt. F.eks. flere lug'er eller bsd'er.
>
> Eller er det for meget?

Det ville jo være praktisk hvis flere kunne bruge forum til
lokalt arbejde og (lokale) projekter.

Hvis sslug lægger maskiner og admin til opgaven, så kan jeg
ikke se at det gør noget hvis det hører under sslug,
f.eks. forum.sslug.dk
Evt. indtil vi finder et bedre navn og evt. bøvl med domæne.
Da det mest er klub/foreningsarbejde relateret så bør
navnet nok afspejle dette på en eller anden måde.

(PS. vi kunne også spørge lug.dk om et subdomæne)

--
mvh Frank Damgaard  |