Re: [LOKALT] Et navn?

Den Mon, 27 Jan 2003 09:06:47 +0100, skrev Rune Zimmermann:

> Er der virkelig ikke andre bud?

Fik dig Rune Z.!!!

Linuxcafe er det bedste bud, efter min mening. Cafe-ordet er godt, fordi
det "udstråler" en slags afslappet, hyggelig, fysisk social sammenkomst.
Og nåe... ja.. Måske bringer jeg en kage med næste gang, hvis vi får
kaffe.. ( cafe og kaffe - passer nu meget godt...)

Jeg ved godt, at hvis kalder det f.eks. "cafe.sslug.dk", giver det ikke indtryk
af, at vi arbejder med projekter mv. Men projekterne er ikke det
vigtigste. Det vigtigste er, at vi får et "rum", hvor vi kan mødes fysisk.

Morten Therkildsen