Re: [LOKALT] Et navn?

On Tue, 2003-01-28 at 09:53, Frank Damgaard wrote:

> Indtil videre betaler sslug (og host'et)
>
> Men jeg vil foretrække noget under "lug"/"sslug", dels er
> det kortere og signalerer nærhed til "user groups".

Det er en god pointe, men det lægger samtidigt nogle bånd på os selv som
jeg synes er lidt kedelige. Kunne det ikke være fedt at se lidt bredere
en lige Linux? Hvad med BSD og opensource generelt?

Det havde jo været en god mulighed for at få sat lidt gang i
opensource.dk, som jo må siges at være DØD!

- men det er selvfølgelig noget man kunne overveje på længere sigt.

> I test/opstartsfasen bliver det sikkert blot under
> www.sslug.dk/xxxxxxx/ (eller måske tyge).

Det er også helt fint som start. Nu handler det først og fremmest om at
komme igang.

Det var iøvrigt synd du ikke var i Roskilde igår. Vi havde en glimrende
diskusion om opbygning og struktur af et kommende forum.
Vi så bl.a. på et glimrende wiki-forum.
Morten! - kan du ikke lige smide et link ind til den side du kendte? Jeg
har glemt hvad den hed.

Mvh.
Rune Z.