Re: [LOKALT] Et navn?

On Tue, Jan 28, 2003 at 10:56:42 +0100, Rune Zimmermann wrote:

> Det er en god pointe, men det lægger samtidigt nogle bånd på os selv som
> jeg synes er lidt kedelige. Kunne det ikke være fedt at se lidt bredere
> en lige Linux? Hvad med BSD og opensource generelt?

nu er det ikke så svært at installere forum,
og hidtil har der ikke været ønske fra andre (BSD) om at "blande" sig.
Derudover er "opensource" lidt abstract til konkrete projekter.

> Det havde jo været en god mulighed for at få sat lidt gang i
> opensource.dk, som jo må siges at være DØD!

Nu er det ikke "opensource" vi skal lave, men
brugergruppe/klub/forenings relaterede projekter.

--
mvh Frank Damgaard  |