Re: [LOKALT] Et navn?

On Tue, 2003-01-28 at 11:14, Frank Damgaard wrote:

> nu er det ikke så svært at installere forum,
> og hidtil har der ikke været ønske fra andre (BSD) om at "blande" sig.
> Derudover er "opensource" lidt abstract til konkrete projekter.

Det er altså en dårlig argumentation, Frank. - sorry!
Nej, det er ikke svært at installere et forum. Det handler ikke om
tekniske vanskeligheder, men om initiativ.
Nej, BSD-folket har ikke udtrykt ønske om at deltage. Har vi givet dem
muligheden? har vi spurgt?
Er det ikke igen bare et spørgsmål om at nogen skal tage det første
skridt? Hvorfor ikke os?

<citat> Derudover er "opensource" lidt abstract til konkrete projekter
</citat>
Den forstår jeg ikke. Kan opensource ikke være konkret?

> Nu er det ikke "opensource" vi skal lave, men
> brugergruppe/klub/forenings relaterede projekter.

Det er både rigtig og forkert.
Vi skal _også_ lave opensource....

Nu har du givet dit bud. - lad os se om der er andre der har en mening.

Mvh.
Rune Z.