Re: [LOKALT] Et navn?

On Tue, Jan 28, 2003 at 19:02:39 +0100, E. Sjørlund wrote:

> Problemet er jo så to ting.
> 1. Vil sslug forlange en eller anden form for formel godkendelse af hvad
> der må arbejdes med?

måske, vi bør nok lige formelt spørge bestyrelsen når vi har
noget testforum op at køre (og kan vise frem).

> 2. Vil sslug forlange at der er en ansvarlig moderator på hvert projekt.

Der skal være moderatorer/administrator på forum, og "SSLUG" kan
ikke levere folk / arbejdskraft, det må vi medlemmer selv gøre.
(hvis det er det du tænker på)

Men www_admin og admin vil sikkert hjælpe så langt det er muligt
med det praktiske for at det kører, men ikke det daglige
brugeradministration og andre moderatoropgaver mv.

> 3. Vil sslug forhindre, at der arbejdes med andre styresystemer (BDS,
> Windows,...)
> osv.

Tror jeg ikke., men hvis windows delen bliver den store del
af belastningen, så kunne man godt tænke sig begrænsninger.
(specielt hvis det er mere kommercielt/windows software
 end opensource)

> Et virtuelt domænenavn kunne i det koncept være sandkassen.

jo, men skal vi ikke først have det op at køre og se hvad der
er interesse for. Jeg tror ikke at  "windows hyggeaftener"
bliver hovedopgaven ;-)

--
mvh Frank Damgaard  |