Re: [LOKALT] Et navn?

I indlæg:sslug@sslug skrevFrank Damgaard :/n

> måske, vi bør nok lige formelt spørge bestyrelsen når vi har
> noget testforum op at køre (og kan vise frem).

klart nok

> Der skal være moderatorer/administrator på forum, og "SSLUG" kan
> ikke levere folk / arbejdskraft, det må vi medlemmer selv gøre.
> (hvis det er det du tænker på)
>
> Men www_admin og admin vil sikkert hjælpe så langt det er muligt
> med det praktiske for at det kører, men ikke det daglige
> brugeradministration og andre moderatoropgaver mv.
De fora jeg har kigget på har det til fælles, at de har deres egen
brugeradministration. Hvad det angår er de velegnede til at uddelegere
ansvaret for. Mener, at wiki har det på samme måde.
Praktisk hjælp og integration i backup vil være en stor hjælp.

> Tror jeg ikke., men hvis windows delen bliver den store del
> af belastningen, så kunne man godt tænke sig begrænsninger.
> (specielt hvis det er mere kommercielt/windows software
>  end opensource)

> jo, men skal vi ikke først have det op at køre og se hvad der
> er interesse for. Jeg tror ikke at  "windows hyggeaftener"
> bliver hovedopgaven ;-)
Der er jo fanatikere, for hvem alt andet end Linux skal bekæmpes.
Der var intet i går der pegede i andre retninger end Linux, men fx. et
samba-relateret projekt vil jo være ret meningsløst uden Windows.
Hvad angår det kommercielle håber jeg nok på  en lidt mere afslappet
indstilling end jeg før har mødt i forbindelse med Kylix.