Re: [LOKALT] På mandag?

Den Wed, 29 Jan 2003 01:37:10 +0100, skrev E. Sjørlund:

> I indlæg:sslug@sslug skrevRune
> Zimmermann :/n

> Man kunne tænke sig at organisere en sandkasse som:
>
> 1.
> Overordnet hjemmeside.
> Dette skulle være en ret statisk side, som giver en beskrivelse af hvad
> målet med sandkassen er, og hvordan den er organiseret.
>
> 2.
> Indholdet i sandkassen.
> På hjemmesiden kan der linkes til næste lag, som også er statisk
> opdelt, men som har et mere dynamisk indhold. 2a. FUD.
> 2b. FAQ
> [...]

[klip af en fantastisk beskrivelse]

Sjørlund, du rammer lige i "bullseye" - det kan ikke være mere rammende,
din beskrivelse af, hvad vi talte om i mandags.

Jeg vil gerne foreslå tremandsgruppen, at det er sjørlund-modellen vi
følger. Desuden er ideen om sandkassen.sslug.dk - ret god, den kan jeg
også godt lide.

Mvh.
Morten Therkildsen
- Er det ikke kl. 19.00 på mandag?