Re: [LOKALT] Mandagsmødet (3.2.2002)

E. Sjørlund wrote:
Som et resultat af mandagsmødet har jeg nu fået ryddet op på
http://fud.arianeskema.dk

Jeg har forsøgt mig med et nyt forum "om sandkassen" med en lille
programerklæring.

Da jeg jo bruger navnet sslug i teksten, har jeg samtidigt spurgt
formanden for sslug, om dette er OK - ingen grund til at starte med
ballade om det.

Jeg mangler et link til wiki-serveren, når det dukker op bliver det lagt
ind i min tekst et passende sted.

http://www.tdx.dk/phpwiki/ men der er vist ikke lavet noget om endnu

Søren