Re: [LOKALT] egen kalenderside hos sslug.dk?

tor, 2003-02-06 kl. 15:50 skrev Morten Therkildsen:

> Umiddelbart vil jeg svare nej. Hvis vi får vores egen side, bliver det
> måske ikke så tydeligt for andre/nye at finde ud af hvad og hvornår der
> sker noget i Roskilde i sslug-regi. Envidere kan vi dermed vise vores høje
> aktivitetsniveau.

Enig. Planlægningen skal jo netop foregå lidt anakistisk på vores FUD.

> En ulempe, er, at vi ikke "nemt" kan ændre i sslugkalenderen for
> vores møder.
> Dette kan dog sikkert ordnes på en nem måde, ved at have en generel tekst
> på sslugs kalenderside og linke til en af vores
> egne sider (fud eller wiki), hvor vi beskriver indholdet nærmere.

Det synes er en fin idé

> Det vi nok bør blive enige om, er, om vi skal holde følgende plan:
>
> * 1. mandag i hver måned: Et foredrag.
> * 3. mandag i hver måned: hygge/projekt.

Hmm. Ja sådan havde jeg ikke forstået det.
Jeg havde forstået
1. mandag = foredrag.
2., 3., 4. mandag = nørde-hygge.

> Endvidere bør vi blive enige om, hvorvidt vi skal afholde møde 2. mandag i
> hver måned. Dette har vi gjort i opstartsperioden. Men vil vi fortsætte
> med dette. Såsnart det bliver sol og sommer, vil min aktivitet sikkert
> dale noget....hvorfor jeg ikke kan komme _hver_ mandag.

Det er der sandelig heller ingen der forventer!

Hvis alt går vel får vi adgang til et fast lokale, hvor der ikke er
behov for en mødeansvarlig.

Så kan vi komme og gå som det passer os.

Mvh.
--
Rune Zimmermann.
http://www.spiffer.dk

Viden bliver ikke mindre værd af at blive delt. - tværtimod.