Re: [LOKALT] egen kalenderside hos sslug.dk?

On Thu, Feb 06, 2003 at 15:50:38 +0100, Morten Therkildsen wrote:
> Frank spurgte på sslug.mode om vi skulle have vores egen kalender på
> sslug.(se "lav aktivitet?")

Det var nu ikke  helt det jeg tænkte.
Det var mere at tilføje datoerne til kalender/adict.
De dage hvor der er alm hygge/project uden specielt emne
så henvises fra kalender til en "standard" side,
f.eks. http://...../mode/hygge/roskilde_handelskole
(i stedet for at man hver gang opretter en ny side med samme tekst)

> Dette kan dog sikkert ordnes på en nem måde, ved at have en generel tekst
> på sslugs kalenderside og linke til en af vores
> egne sider (fud eller wiki), hvor vi beskriver indholdet nærmere.

Det var det jeg tænkte på.

> Det vi nok bør blive enige om, er, om vi skal holde følgende plan:
>
> * 1. mandag i hver måned: Et foredrag.
> * 3. mandag i hver måned: hygge/projekt.
>
> Endvidere bør vi blive enige om, hvorvidt vi skal afholde møde 2. mandag i
> hver måned. Dette har vi gjort i opstartsperioden. Men vil vi fortsætte
> med dette. Såsnart det bliver sol og sommer, vil min aktivitet sikkert
> dale noget....hvorfor jeg ikke kan komme _hver_ mandag.

Ovenstående kunne jo netop komme på denne "mødeside" som kalenderen
henviser til.

--
mvh Frank Damgaard  |