Re: [LOKALT] Vi mangler et forum på vores FUD.

I indlæg:sslug@sslug skrevRune
Zimmermann :/n
> Skal vi ikke have oprettet et projektforum?
Nej.

> Det var vel meningen at vi skulle begynde at skrive projekterne ind?
Ja, men

> Første projekt kunne jo være oprettelse af en sandkasse-wiki?
Fint.
Og så begrundelsen.
Det skal efter min mening være let at oprette en ny tråd om et emne.
Derfor skal der ikke være et projekt-forum (hvor de enkelte projekter
vil få hver sin tråd, og der vil blive blandet andre tråde ind i det). I
stedet bør hvert projekt have sit forum.
Jeg tror ikke, at vi i en overskuelig tid vil komme op på flere
forskellige projekter, end at der vl være fin plads til dem enkeltvis på
forsiden.

Du er jo administrator på vores fud, så hvad med at prøve at lave et
wiki-forum? (ellers skal jeg nok forsøge mig igen).