Re: [LOKALT] Sandkassen lukket på mandag.

Den Wed, 02 Apr 2003 21:50:50 +0200, skrev Rune Zimmermann:

> Pga. medlemsmøde er sandkassen i Roskilde lukket mandag d. 7. april.
> Vi vender stærkt tilbage mandag d. 14.
>
> Sez..
>
> Rune Z.

Høp !

Der er påskeferie den 14. men holder vi stadig møde?

- Jeg kan desværre heller ikke komme Mandag den 14.

Sorry.. at jeg ikke kom i mandags, men det viste sig at en god ven lige
har afleveret sin Ph.d. og så måtte jeg naturligvis komme på besøge for at
ønske tillykke.

Mvh.
Morten T