hjemmesiden

Hej,
Til hjemmeside forslår jeg et billedet linux/sandkasse orienteret (kunne ikke sende vedhæftet fil !).
Der skal også være kun få link og ikke for meget blabla.
Sandkassen : Hvem er vi, hvad laver vi i sandkassen, hvor bor vi (til dem der gider) ....
Forum : Det savner jeg RIGTIGT meget, jeg har meldt mig fra novice på sslug for jeg fik op til 60 email om dagen men var kun interesseret i nogen enkelte ting. Selv forum kunne have forskellige links :
Linux (generelt, hvor dum spørgsmål er velkommen )
Server/Client ( nfs, samba, dhcpd, dns, squid, iptables ....)
Distributioner ( Red Hat, Mandrake, Debian ...)
Workstation ( OpenOffice, Mozilla, gftp ...)
Disse 4 links kunne have flere gren eftersom de vokser, det der står i parentes eller noget andet ).
Projekter: med de forskellige projekter/grupper, kontakt personner ?
Det er kun et forslag, hvis i altså kan læse den ;-)
Med venlig hilsner
Jean Christophe