Re: [LOKALT] hjemmesiden

Jean Christophe skrev:

Forum : Det savner jeg RIGTIGT meget, jeg har meldt mig fra novice på sslug for jeg fik op til 60 email om dagen men var kun interesseret i nogen enkelte ting.

Har du overvejet at følge "sslug.novice" som en nyhedsgruppe i stedet for som en postliste? I Mozilla er det vist blot et spørgsmål om at åbne URL'en:

(jeg ved ikke lige med andre programmer)

> Selv forum kunne have forskellige links :
   Linux (generelt, hvor dum spørgsmål er velkommen )
   Server/Client ( nfs, samba, dhcpd, dns, squid, iptables ....)
   Distributioner ( Red Hat, Mandrake, Debian ...)
   Workstation ( OpenOffice, Mozilla, gftp ...)

Har du set efter hvad SSLUG allerede har af nyhedsgrupper? Der er ikke noget galt i at sandkassen for eksempel har henvisninger til <news://news.sslug.dk/sslug.netvaerk> (netværk, nfs, m.m.), <news://news.sslug.dk/sslug.dok> (tekstbehandling, DTP, m.m.) og andre af SSLUG's nyhedsgrupper.

Jacob
--
61 dage, 10 timer og 37 minutter uden svar:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061