Re: [LOKALT] Stadigvæk foredragsaftener i Roskilde?

On Tue, 08 Apr 2003 13:59:12 +0200, Peter Makholm <sslug@sslug>
wrote:

>Bliver der stadigvæk holdt foredragsaftener i Roskilde?

Ja, efter planen den første mandag i måned.

>For lang tid siden holdt jeg et foredrat i Symbion om hvordan man
>bedste rapporterede fejl i open source-programmer. Det foredrag kunne
>meget gerne tænke sig en opdatering og jeg ville også gerne kaste
>noget ind om hvordan man bedst udnytter maillister til at få hjælp.
>
>Derfor kunne jeg godt tænke mig på et eller andet tidspunkt at holde
>et opdateret fejlretnings/effekiv hjæl via maillister-foredrag. Og for
>mig ser det ud til at passe godt ind i den mødeprofil som der er i
>Roskilde.

Jeg er ikke helt på omgangshøjde med hvad der er på tegnebrædtet, men
mon ikke der plads i kalenderen.

Så vidt jeg kan se er de næste 2 datoer 5/5 og 2/6. Uge 28-29 er
skolen lukkede, så den næste fordragsdag er den 4/8. Men som sagt ved
jeg ikke hvad der evt. er planlagt.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiken