Re: [LOKALT] Stadigvæk foredragsaftener iRoskilde?

Kurt Frederiksen <sslug@sslug> writes:

> Så vidt jeg kan se er de næste 2 datoer 5/5 og 2/6. Uge 28-29 er
> skolen lukkede, så den næste fordragsdag er den 4/8. Men som sagt ved
> jeg ikke hvad der evt. er planlagt.

Da jeg skal holde foredrag om at sætte newsserver op i DKUUG den
29. april, så tror jeg helst ikke jeg vil binde mig til først i
Maj, men i juni vil det være fint.

<http://www.dkuug.dk/perl-bin/dynamic/show.nyheder.pl?configId=3&dataId=245&mode=single>

--
 Peter Makholm     |    According to the hacker ethic, the meaning of life
 sslug@sslug |            is not Friday, but it is not Sunday either