Re: [LOKALT] Stadigvæk foredragsaftener i Roskilde?

"Peter Makholm" <sslug@sslug> wrote in message
> Kurt Frederiksen <sslug@sslug> writes:
>
> Da jeg skal holde foredrag om at sætte newsserver op i DKUUG den
> 29. april, så tror jeg helst ikke jeg vil binde mig til først i
> Maj, men i juni vil det være fint.

<http://www.dkuug.dk/perl-bin/dynamic/show.nyheder.pl?configId=3&dataId=245&;
mode=single>

Føler du ikke en ubændig trang til at afprøve dit foredrag for en lille
udvalgt skare?
Både Kurt og jeg har afholdt foredrag i Roskilde. Jeg synes at det er et
helt fint forum til at få afpudset sådan noget. Det vil ikke mindst give dig
nogle spørgsmål, som du så kan nå at tage højde for i det endelige foredrag.

Forudsat altså, at der ikke bliver valgmøde den 28.4.