Re: [LOKALT] PHP & sessioner

Den Tue, 22 Apr 2003 17:22:25 +0200, skrev Mikkel Mondrup Kristensen:

> Hejsa
> jeg vil være glad hvis der var en på næste mandag der måske kunne hjælpe
> mig med min hjemmeside og emnet hvor jeg prøver at få noget login til at
> virke, jeg skal nok prøve alt hvad jeg kan til på mandag men jeg synes
> jeg sidder lidt fast så hvis vi havde en "mester" jeg kunne snakke lidt
> med ville det være lækkert
>
> Mvh
> Mikkel Mondrup Kristensen

Jamen så er det da bare alletiders, at vi har en lokalmester i php.

Jeg kommer.
Tænk lige over, hvordan login skal foregå. Skal der laves grupper, med
forskellige rettigheder eller er det bare sådan lige simpelt.

Det jeg ikke har prøvet er login med udgangspunkt fra en pop3-server,
LDAP-server, unix-brugerdatabase mv. (men det kunne være meget sjovt at
prøve).

Morten