Re: [LOKALT] PHP & sessioner

Hej igen
jeg fik lidt hjælp af Søren som fik mig på rette køl men derfor vil jeg gerne lige at vi kan kigge på det på mandag jeg kan jo have lavet nogle store fejl :) learning by doing som vi jo siger.
nå men jeg tror jeg opretter en test bruger på et tidspunkt nok hvis jeg for lavet en registerings form men her kan i se i wikien at den viser det navn det står i databasen
http://www.tdx.dk/tdx.dk/wiki.php?page=info/ErfurtWiki

Mvh
Mikkel Mondrup Kristensen
ps. jeg har bare lavet login op imod mysql men at prøve at gøre det med ldap lyder sjovt morten